הרבה יותר ממה שחשבתם

רבים תוהים האם בעולם הדיגיטלי, הנגיש והציני של היום יש מקום לשיחות מכירה בטלפון. התשובה, כפי שמחקרים לא מעטים מראים, היא כן. המפתח הוא לבצע אותן בצורה מקצועית ונכונה.

כמו בכל מה שאנו עושים – גם כאן – מקצועיות היא שם המשחק: כיצד מבצעים את השיחות בהתאם לסוג המוצר ולקוח הקצה, איך שומרים על קשר מתמשך עם לקוח הקצה, מתי לוחצים ומתי מוותרים, אלו פעילות שווק משלימות מתבצעות ע"י הלקוח כדי לחזק את המכירה, איך מתחקרים ומשתפרים עם התקדמות הקמפיין וכיצד מתאימים את האסטרטגיה לתוצאות בשטח. ובבסיס כל המיומנויות הללו עומד גם, כמובן, מערך הגיוס וההכשרה של סטוריטייל, אשר מאייש במוקדים את אנשי המכירות הטובים ביותר ללקוח בכל רגע נתון.

למכור בטלפון זאת אומנות – ואנו מתגאים בהיותנו אמנים בתחום.